Patrycja Tomasik
Dla Patrycji Tomasik – trenerki personalnej i psycholożki – stworzyliśmy branding, który w pełni odzwierciedla jej podejście do pracy z kobietami. To marka oparta na empatii, sile i autentycznym wsparciu – zarówno fizycznym, jak i mentalnym.
Celem projektu było połączenie dwóch ścieżek zawodowych Patrycji w jeden spójny wizerunek, który będzie komunikować jej holistyczne podejście: ciało i umysł – w równowadze.
Client
Patrycja Tomasik
Service Provided
Identyfikacja wizualna
Cel projektu:
Celem projektu było połączenie dwóch ścieżek zawodowych Patrycji w jeden spójny wizerunek, który będzie komunikować jej holistyczne podejście: ciało i umysł – w równowadze.
1
Zakres pracy:
✔ Kompleksowa identyfikacja wizualna, ✔ Projekt key visuala komunikacji do social mediów, ✔ Spójna i estetyczna strona internetowa prezentująca ofertę oraz osobowość marki.
2
Efekt
✔ Profesjonalny, ale ciepły wizerunek, który łączy zaufanie, kobiecą siłę i empatię, ✔ Spójna oprawa wizualna, która pozwala Patrycji jasno komunikować swoje wartości i przyciągać odpowiednią grupę docelową, ✔ Strona www i social media dopasowane do oczekiwań nowoczesnych kobiet szukających pełnego wsparcia – zarówno w treningu, jak i emocjach, ✔ Branding, który wyróżnia się autentycznością i lekkością w świecie usług prozdrowotnych.
3









